EDEX 2021 è Felicitazione

1 (1)

Cù 920 000 persunali militari, a più grande putenza militare in Africa è una di e forze principali in u mondu, l'Eggittu hè u locu ideale per un avvenimentu di difesa è sicurezza à grande scala.Inoltre, l'Eggittu hà storicamente mantinutu l'investimentu cuntinuu in l'ultime armi cum'è una strategia di difesa è hà rinfurzatu e linee di produzzione naziunale in una serie di cumplessi militari.

EDEX hè cumplettamente sustinutu da e Forze Armate Egiziane è presenta una nova opportunità per l'espositori di presentà l'ultime tecnulugia, l'equipaggiu è i sistemi in terra, mare è aria.

1 (2)
1 (3)

● Tenuta sottu u patronu di a Sua Eccellenza, u presidente Abdel Fattah El Sisi, u presidente di a Republica Araba d'Egittu è u cumandante supremu di e forze armate egiziane.

● Tenuta à l'Egittu International Exhibition Centre, un novu postu in u Cairo.

● 400+ espositori chì mostranu l'ultime tecnulugia, equipaghji è sistemi in terra, mare è aria

● 30 000+ visitatori di l'industria previsti per assistisce

● Programma di Delegazione VIP militare internaziunale cumplettamente ospitatu

Perchè participà à a mostra:

L'esibizioni ponu esse formi di cummercializazione incredibbilmente gratificante quandu sò fatti in modu ghjustu, allora chì sò esattamente i vantaghji di assistisce à una mostra?

1.Meet è Cunnette cù i Clienti Potenziali

Una fiera cummerciale vi permette di scuntrà cun un cliente potenziale è cunnetta cun elli è, mentre chì alcune persone cumprà i vostri prudutti durante l'esibizione, l'altri ùn anu micca - ma ponu esse assai più responsive à u vostru pitch di vendita una volta chì ti cunnoscenu.

2. Aumentà u vostru Brand Awareness

Assistendu à l'esibizioni vi permette di mette in fronte à u vostru publicu di destinazione, chì hè l'uppurtunità perfetta per presentà a vostra marca, rinfurzà l'imaghjini di a vostra attività, guadagnà esposizione à i media (è e social media) è, in generale, attirà l'attenzione à a vostra attività.

3. Guadagnà più cunniscenze di a vostra industria

L'esibizioni ponu esse una bella manera di stà infurmatu cù ciò chì succede in a vostra industria in ogni mumentu.

4. Close Deals

Mentre ùn hè micca sempre u casu, pudete ancu avè l'uppurtunità di vende à u vostru mercatu di destinazione durante una mostra o fiera cummerciale.Quandu avete una riunione di persone digià interessate in i prudutti è servizii chì furnite - è chì cercanu grandi affari, chì sò spessu truvati in questi tipi di avvenimenti -, hè più faciule per vende à elli.

5. Amparate ciò chì travaglia è ciò chì ùn hè micca

L'esibizioni vi furniscenu l'uppurtunità di verificà ciò chì facenu i vostri cuncurrenti, è ancu di vede in quale direzione và a vostra industria.Fighjate à l'altri espositori è nutate e cose cum'è a so strategia di vendita o i so listini di prezzi, perchè pò aiutà à fà una figura di ciò chì funziona è ciò chì ùn hè micca - soprattuttu quandu paragunate cù i vostri sforzi.

6. Lanciari un New Product

Chì megliu tempu per lancià un novu pruduttu o serviziu cà in una mostra o fiera?Quandu introducete qualcosa di novu à u vostru mercatu di destinazione, ùn vi scurdate di spiegà ciò chì offre è perchè hè unicu è innovativu.

I nostri clienti anu pigliatu sta opportunità per assistisce à sta mostra è avè un grande successu.Felicitazioni per u so successu, è speru avè più opportunità di cooperà prestu!

1 (4)
1 (5)

Tempu di Postu: Dec-10-2021